donderdag 6 maart 2014

Ik heb een theedoos!

Al tijden roep ik, dat als ik uit huis ga, ik als eerste een theedoos ga kopen. Waarom? Theedozen zijn zo leuk. En ik drink heel erg veel thee, dus het zou beslist handig zijn. En stiekem houd ik van orde, verzamelen en ontwerpen. Dat kan allemaal met een theedoos! Ik orden mijn thee op een door mij ontworpen manier en ik kan heel veel soorten thee verzamelen. Volgens mij klink ik als een idioot nu. Een vriendin liet laatst weten dat de thee van Pickwick in de aanbieding was bij de Appie, ze begon over de hoeveelheid soorten er waren. Mijn reactie: 'ik wil ze allemaal'. En zo laaide mijn lang verborgen obsessie weer op. Heel, heel vroeger, bedacht ik me, spaarde ik theezakjes. Haha, hoe schattig. Toen ik afgelopen week bij de betreffende vriendin langs ging, gingen we naar de Appie. Thee kopen. En door naar de Xenos. Een theedoos scoren. Kijk je mee naar mijn theedoos? 





En deze is het geworden. Ik had verwacht dat ik met een heel ander exemplaar bij de Xenos weg zou komen. Namelijk met één van bruin hout met een glazen deksel. Die vind ik altijd heel erg mooi. Maar deze tekst vond ik zo leuk en toepasselijk, dat ik toch voor deze ging! Hij kostte €7,95. 


Bij de Appie kocht ik van Pickwick: gecarameliseerde peer, winterglow, bosvruchten en een fruitmix met kers, meloen, tropische vruchten en mango. Lekker! Thuis had ik ook nog wat soorten en ik ruilde wat met de vriendin bij wie ik was. Thuis vulde ik de doos helemaal, ik vind het er zo leuk uit zien! Ik kwam uit op bijna twintig verschillende soorten. Hier kan ik voorlopig wel even mee vooruit.. 


En dit is mijn theezakjes verzameling van vroeger, die ik meteen weer opzocht. Leuk om te zien, haha.


Wat is jullie favoriete soort thee?

Liefs,
Kim


3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!
    Ik ben sinds een tijdje ook helemaal thee gek en drink het liefst 34 verschillende smaken op een dag.
    Ziet er leuk uit en er zitten zeker lekker smaken tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doos met die quote erop! Zelf drink ik wel geen thee :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje, kan lekker veel verschillende smaakjes in. Ik ben altijd van de zoete fruit thee'tjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.