woensdag 22 mei 2013

Shoplog met oa H&M en Primark

Hallo dames,


AAAH! Ik heb voor het eerst een filmpje opgenomen! Ik had zoveel nieuwe kleren gekocht dat ik geen zin had om van elk kledingstuk foto's te maken. Ik dacht, ik neem een filmpje op!
Nou, dat was gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het voelde eerst echt heel raar om tegen je laptop te praten.. Ik ben dan ook vaak overnieuw begonnen. Ik ben er nog niet echt tevreden over, mijn webcam heeft een behoorlijk slechte kwaliteit ook. Maar hier is het resultaat! 
(Stiekem vind ik het doodeng om dit te laten zien)




Liefs,
Kim

6 opmerkingen:

  1. Je hebt erg leuke dingen gekocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht, ik zou ze zo ook kopen! :)
    Ik heb wel nog een tip voor het filmpjes maken, probeer wat meer in de camera te kijken in plaats van je beeldscherm, dan lijkt het wat meer als of je naar ons toe praat, snap je? :)

    Ohja, kan je niet filmen met je camera waarmee je foto's maakt?

    Liefs Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankopen! Ik heb zelf het mint groene jas en de canvas zwarte schoentjes van primark ook ^^ ook het filmpje is ook erg leuk, zaten af en toe wel stiltjes in ^^ maar verder heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen! Heb nu echt zin om te shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap van je zeg, ik durf het ook nooit.. een filmpje opnemen haha. best raar eigenlijk want ik kijk altijd naar die van anderen. Leuke aankopen heb je gedaan. Doe je mee met mijn winactie? liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.