dinsdag 16 juli 2013

Shoplog Primark Juni

Mijn tweede filmpje staat online! Toch nog best wel spannend, maar ik begin het filmen leuk te vinden. Ik wil het echt meer gaan doen, ik vind dit namelijk veel persoonlijker. Al lukt het knippen in de filmpjes me nog niet helemaal, handig als ik ben. Schrik dus niet van mijn gekuch op het begin en plak aan het eind van het filmpje de woorden 'en tot de volgende keer' er nog even achteraan. Kijk mee naar mijn Primark aankopen! 



Dat was alweer mijn tweede filmpje op de blog. Ik heb jullie tips van de vorige keer meegenomen, maar ik merk wel dat ik er erg snel door heen ga. 

Zijn jullie nog naar de Primark geweest?



Klik op 'meer lezen' om duidelijke foto's te bekijken van mijn ge-wel-di-ge onesie!


Als ik uit school kom, of als ik een avondje lekker thuis ben, heb ik altijd mijn 'chill kleren' aan. Voorheen was dit nog een joggingbroek met een trui, nu is dit mijn onesie! Ik heb geprobeerd een duidelijk aan-foto te maken, zodat je goed kunt zien hoe het pak valt. Ik heb maat S en hij past me goed (ik ben 1.67). Alleen als ik de muts op heb, en me ook nog opkrul op de bank wil hij wat trekken op sommige stukken. Het kruis zit wel erg laag, dus dit scheelt een hoop. Ik ben verliefd! Tot nu toe heb ik hem elke dag nog aan gehad. Stiekem vind ik de zucht, die mijn familie heel duidelijk laat horen als ik weer eens in dit pak voor hun neus sta, ook wel erg grappig. 








Ik kijk echt super lelijk/chagrijnig

Zouden jullie ook in dit pak rondlopen?


Liefs,
Kim



8 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.