zaterdag 11 mei 2013

Nieuwe schoenen?

Geld maakt niet gelukkig, zeggen ze. Maar het is o zo handig als je er genoeg van hebt! Ik ben namelijk nieuwe schoenen nodig. Mijn Vans zijn afgetrapt en heel erg dof en mijn All Stars zijn kapot gegaan. Maar ja, voor een paar sneakers ben je zo weer zestig euro kwijt. Daarnaast kan ik ook niet kiezen welk ik nemen wil. En ik moet echt gaan sparen voor de vakantie en mijn rijbewijs die ik binnenkort wil gaan halen! 

Ik kan gewoon goedkope schoenen kopen van de schoenenreus, ben je nog geen tientje kwijt en je kan weer een zomer vooruit. Maar natuurlijk zijn echt Vans of All Stars veel mooier. Moet ik dan mijn tweede paar donkerblauwe Vans aanschaffen of mijn derde paar hoge zwarte All Stars? Dat vind ik dus ook weer zo saai! Maar ik vind die kleuren wel de mooiste. (Ja, ik kan echt geen keuzes maken)

Nu zit ik te denken om deze witte, lage All Stars te kopen. Doordat ze laag zijn kan ik ze ook onder een korte broek dragen. En ik vind ze heel erg tof! 

Wat zeggen jullie?


Liefs,
Kim 

10 opmerkingen:

  1. Ja leuk! Ze zijn weer iets anders dan je al hebt. Ik ga dit jaar denk ik weer voor de lage donkerblauwe allstars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg doen! zou ze zelf ook wel willen, ze zijn perfect voor de zomer en staan overal leuk bij, en lopen ook nog eens lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze afgelopen week gekocht en ben er wel super blij mee! Al vind ik 70 euro alsnog veel geld voor witte gympjes die ik soms niet eens aan durf te trekken omdat ze anders vies worden. Maar ach, ze staan zoals Eline zegt in ze zomer bijna overal leuk bij! Doen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn perfecte basic schoenen denk ik, want ze staan overal wel leuk bij! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Den!! Die dingen gaan best lang mee :)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soiweso doen! Ik heb ze ook en ze lopen super en passen overal bij! :)

    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het doen! Ik heb zelf ook (hoge) allstars en ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze erg leuk! Kijk eens bij Outlet Roermond, daar zit een Vans outlet zag ik laatst. Bespaard toch weer wat geld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.