donderdag 18 april 2013

Trailer The Hungergames: Catching Fire!

Ik heb alle drie de boeken gelezen én de film gezien. Je zou wel kunnen zeggen dat ik een beetje fan ben! Ik heb het natuurlijk over De Hongerspelen. Daarom wil ik jullie de trailer niet onthouden. Hebben jullie hem al gezien? Ik ben zelf heel erg benieuwd naar de film. De eerste viel mij een beetje tegen omdat ik deze net nadat ik het boek gelezen had, heb gekeken. Dan is het boek toch veel mooier! Dus ik ben heel benieuwd, ik ga hem zeker kijken! 




Gaan jullie deze film kijken?

Liefs,
Kim

4 opmerkingen:

  1. Oeeehh ik had de trailer nog niet gezien, ik heb de eerste film ook gezien. Echt super cool x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de trailer al gezien! Ik kan echt niet wachten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt een top film net als de eerste, jammer dat het nog zo lang duurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan ook echt niet wachten! IK ben ook echt fan, ik las de 3 boeken en zag de film! Top! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.