vrijdag 22 februari 2013

Liebster Award!




Ik ben genomineerd voor de Liebster Award! Door www.missthing.nl. Super tof! Dankjewel!  
Ik had er al eens over gelezen op andere blogs, maar ik wist eigenlijk niet zo goed wat nu de bedoeling hiervan is. De Liebster Award is bedoeld voor kleine blogs met minder dan 200 volgers, op deze manier heb je kans om de blogger te leren kennen en om andere blogs te ontdekken.  Wat is de bedoeling?

- In je post tag je degene door wie je genomineerd bent
- De genomineerde verteld elf dingen over zichzelf
- De genomineerd beantwoord de elf vragen die de blogger van wie de award ontvangen is heeft gemaakt
- De genomineerde geeft de award door aan elf andere bloggers
- De genomineerde bedenkt elf vragen voor de volgende kandidaten
Een hele opgave dus! Ik ben benieuwd.. 



Elf feiten over mij
Wist je dat..
1. Ik SPH studeer?
2. Ik heel veel to do lijstjes maak?
3. Ik een bril heb?
4. Ik van bijna alles liedjes die ik ken ook de hele tekst uit mijn hoofd ken?
5. Ik altijd zin heb om heel veel dingen te doen maar daar geen tijd voor heb, en als ik tijd heb ik er geen zin in heb?
6. Wij thuis drie katten hebben?
7. Ik gek ben op foto's en ik al zeven albums vol heb?
8. Mijn lievelingseten lasagne is?
9. Ik mezelf stiekem heel grappig vind?
10. Ik vroeger altijd 'moeder' wilde worden?
11. Ik elf feiten best veel vind..?


De elf vragen die voor mij bedacht zijn
1. Ga je dit jaar op vakantie en waar ga je naartoe?
Ik ga met twee vriendinnetjes naar Lloret. En ik heb er nu al zoveel zin in. Lekker weer, lekker aan het strand liggen en lekker feesten! Ik denk dat ik ook nog met mijn ouders en broertjes mee ga. We weten nog niet waarheen.. Italië, Oostenrijk, Luxemburg en Kroatië zijn de grootste kanshebbers op dit moment. Ik citeer mijn moeder: 'Vraag het in Juni maar weer, Kim.'
2. Wat voor kleding draag je het liefst?
Kleding dat lekker zit. Mijn kast kan dan nog bomvol zitten met rokjes en jurkjes, het liefst heb ik toch gewoon die fijne spijkerbroek aan met een trui. Zo gauw ik thuiskom van school kleed me ook vaak direct om, haha. 
3. Op wat voor sport zit je of zou je willen doen?
Ik zit op voetbal, inmiddels al weer 7 jaar. Hiervoor heb ik op gym gezeten en geturnd. Hier moest ik helaas mee stoppen omdat ik niet goed genoeg meer was. Vond ik toen helemaal niet erg, nu zou ik willen dat ik al die moeilijke dingen nog kon! Ik zou ook graag willen kunnen dansen..
4. Waar ben je het meeste bang voor?
Spinnen. En donker. Vooral de combinatie daarvan ;)  Maar waar ik eigenlijk echt bang voor ben is dat er niks van mij en mijn toekomst dromen terecht komt. 
5. Waar ben je trots op?
Hmmmm.. Op mijn familie. 
6. Welk boek heeft op jou de meeste indruk gemaakt en waarom?
Pfff. Ik kan zou gauw niet wat bedenken. Ik lees eigenlijk niet zulke heftige boeken. Vroeger heb ik het boek 'Achtste groepers huilen niet' heel vaak gelezen, dat boek blijft me nog altijd bij. Die heeft zeker veel indruk gemaakt op me. Wie de film nog niet gezien heeft; kijken!
7. Wat vind je leuk aan bloggen?
Ik vind het leuk om mijn dingen te delen met anderen. Het is helemaal leuk als je dan leuke reacties krijgt van anderen. Door middel van bloggen houd ik ook eigenlijk een dagboek bij, iets wat elk jaar weer opnieuw probeer maar ik nooit volhoud. Op deze manier is dat veel gemakkelijker. Maar wat ik nog wel het leukst vind is de blogs van anderen bekijken en daar inspiratie van op doen!
8. Heb je nog onvervulde wensen? En zo ja welke?
Ik wil heel graag eens een wereldreis maken, na mijn studie ofzo. Ik heb ook al bedacht waar ik allemaal heen wil. Zuid-Afrika, Indonesië, China, New York en Canada. Het lijkt me dan zo vet om naar je eerste bestemming te gaan, daar te gaan werken en cultuur opsnuiven en dan van dat geld je volgende ticket weer te kopen!
9. Wie of wat is jou grootste inspiratiebron?
Pfff. Eentje kiezen is wel érg moeilijk hoor. Ik haal mijn inspiratie dus voornamelijk van andere blog zoals ik al zei. Maar ook van Girlscene, Beautyscene en Vrouwen.nl. En gewoon uit mijn eigen leven! Dingen die ik meemaak, dingen die ik koop. 
10. Wat is jou feelgood liedje?
I'm feeling sexy and free! Domino van Jessie J dus ;)
11. Heb jij een slechte gewoonte en welke is dat?
Ik vergeet nogal vaak om 's avonds mijn make-up eraf te halen.. of om mijn tanden te poetsen.. sssst! 

Mijn elf vragen
1. Wat vind je leuk aan jezelf?
2. Als je één wens mocht doen.. wat zou je wensen?
3. Wat is je favoriete quote?
4. Waar koop jij het liefst je kleding?
5. Als je de rest van je leven maar één ding meer mocht eten.. Wat zou je eten?
6. Wat is je favoriete beautyproduct?
7. Wie zou jij wel willen zijn voor één dag?
8. Wat is je favoriete vakantie bestemming?
9. Waar heb je de meeste spijt van?
10. Wat voor artikelen lees je het liefst op blogs?
11. Wat is je mooiste foto? (show me!)

Ik nomineer:
1. Demi - Refined Sense
2. Maud - Fashion Fantastic
3. Lisa - The Perfect Things
4. Syl - LovexBug
5. Eline - Some Like It Double Dutch
6. Sally - Food over Guys
7. Wieke - I'm a night blogger
8. Lana - Laantje
9. Inge - Bite the Cake 
10. Karina - I'm a fashion disaster 
11. Stefana - Take me home, to Neverland 
Ik weet eerlijk gezegd niet of het erg is als deze bloggers als eens genomineerd zijn?

Wauw. Ik vond het heel erg leuk om dit te doen! Eerste dacht ik; oh jee.. als dat maar goed komt met die verplichte vragen. Maar het was juist hartstikke leuk! Ik had ook leuke vragen opgekregen :)  Een tweede 'oh jee' was: hoe vind ik nou elf bloggers? Ik heb wat gezocht op andere blogs en op het forum van Girlscene. Nu heb ik zelf ook allemaal leuke nieuwe blogs ontdekt! :) Super leuk dit. Ik wens de genomineerden veel succes en plezier met hun award! 

Fijn weekend!
Liefs,
Kim

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het nomineren! En wat gaaf dat je een wereldreis wilt maken! Ik wil het ook zo graag, en dan wil ik ook het liefst naar Afrika en Indonesië. Echt heel leuk:)

    Ik zal kijken of ik vanmiddag deze liebster award kan invullen!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het nomineren!
    En ik zie dat je SPH studeert, bevalt de studie? Ik zit er namelijk aan te denken om deze studie ook te gaan doen :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de nominatie (:

    Ik zal het binnenkort invullen (;

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het nomineren! Hihi, ik zal er binnenkort iets mee gaan doen!
    En geef me een high five, Domino is ook mijn favoriete song! Yeah.

    Ook hoop ik dat je wens uit zal komen en jij spoedig de wereld zult verkennen! Neem je ons dan ook mee? Haha!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.