donderdag 3 januari 2013

Photo Diary #2

Een beetje laat, maar hier alsnog mijn foto's van December! Kijk je mee?






1. December begon goed dit jaar, de eerste sneeuw!
2. en ja, ik kon het niet laten om een sneeuwpop te bouwen.
3. Gezellig pakjesavond vieren met de familie. En lekker eten ;)
4. Dag NS, hallo Arriva
5. Mister Brocolli
6. Foto's van vroeger terug kijken.. het blijft zo leuk!

7. Mijn eigen kleine mini-kerstboomp
8. Vers gebakken wafels eten in Limburg, jum!
9. Een bezoekje aan Serious Request kon niet ontbreken dit jaar.
10. Mijn nageltjes voor kerst, best goed gelukt vind ik zelf.
11. Lekker gourmetten met de kerst, heeerlijk.
12. Mijn haren eindelijk eens geverfd, ik wou dat al zolang eens proberen.


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.