woensdag 28 november 2012

Shoplog





Ik heb de laatste tijd mijn kledingkast weer flink bijgevuld.  Ik heb geshopt in onder andere Zwolle, Groningen en Amsterdam. Hier een aantal van mijn nieuwe aanwinsten van de afgelopen tijd.

"If you are always trying to be normal, you will never know how amazing you can be"






H&M

Only

Only



Drie nieuwe blousejes hangen er nu in mijn kast, dit zijn gelijk ook bijna de enige blousejes in mijn kast. Helaas schijnt de tekst van mijn deur door de doorzichtige blousejes heen, sorry haha. Het laatste blousje droeg ik hier al.


Pieces

H&M

H&M

Tja. Broeken. Vroeger kon ik nooit leuke broeken vinden en nu koop ik de ene na de andere. Omdat ik veel gekleurde broeken had gekocht, was het tijd voor een spijkerbroek! Ik kwam deze lichtblauwe tegen bij de H&M, voor maar 20 euro! En hij zat heeerlijk. Ik heb hem ook nog in een donkere kleur meegenomen. De zwarte broek droeg ik hier al.


H&M

H&M

H&M 

Ik ben klaar voor de winter! De trui is echt super lekker warm, een aanrader! Met de legging ben ik echt heel blij, zo één wou ik altijd al hebben. 
En de muts.. Tja. Ik had nieuwe, witte handschoenen gekocht. Dus daar hoorde een nieuwe, witte muts bij, haha.

Scapino

Zwolle, onbekend winkeltje

Zwolle, onbekend winkeltje
Oke, eigenlijk durfde ik die laatste twee schoenen niet eens te tonen. Feestjes zijn niet goed voor je schoenen!! Maar ze horen er toch bij en ik ben er blij mee.

Cadeautje van ??

Six

Blokker

Bij nieuwe kleren horen nieuwe sieraden, bij nieuwe sieraden hoort een sieraden doos! Ik had deze BIJOUX doos voor Sinterklaas willen vragen, maar toen er nog maar één was in de Blokker bij ons in de stad.. Moest ik hem wel meenemen! 


Mijn voornemen was om eens wat apartere kleren te gaan kopen, niet zo simpel en standaard. Het is me aardig gelukt vindt ik zelf, ik heb alleen nu wel het probleem dat ik van sommige dingen niet weet hoe ik ze moet combineren. De rode blouse en de rode legging om precies te zijn, weet jij misschien hoe ik dit kan dragen en/of combineren?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stijl heb je! Hele leuke kledingstukken allemaal :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat prachtig! vooral de top op de 1e foto en de blouse op de 3e! :D
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel! Natuurlijk kun je me volgen, via gfc :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.