dinsdag 22 april 2014

5x beauty favorieten onder de €5,-





Catrice camouflage cream: hij stond al zó lang op mijn wishlist en ik heb hem nu eindelijk gekocht. Dit had ik echter veel eerder moeten doen, het is echt een toppertje. Ik vond het even wennen, deze vaste cream nadat ik jaren een vloeibare gebruikt heb. Dit leer je echter snel genoeg. De dekking is super! In het begin had ik vaak veel te veel op mijn vinger, je bent echt maar weinig nodig voor een mooi resultaat.
Prijs: €2,99 - variant: 100 Ivory

Maybelline Baby Lips: sinds ik deze heb (ik heb de oranje variant; kersen geur) gebruik ik nauwelijks meer een andere lippenbalsem. Hij werkt goed en is lekker romig. De geur vind ik ook zo lekker! Deze balsem laat een rood laagje achter op je lippen, wat ik niet heel erg vind maar ik soms een beetje té vind. Een volgende keer zou ik wel een andere variant aanschaffen denk ik, ondanks de lekkere geur van deze variant. Een groot voordeel vind ik dat het een stick is en dat je dus niet met je vinger in een potje hoeft. Hygienischer en je hebt geen plakspul aan je vingers.
Prijs: €3,49 - variant: Cherry Me

Catrice Allround mascara: dit is mijn vaste budget mascara. Ik heb hiervan altijd wel eentje in huis, dus hij mocht niet ontbreken in dit rijtje. Momenteel gebruikt ik een mascara van Maybelline, en je merkt wel echt een verschil. Maar voor deze prijs vind ik dit een prima mascara!
Prijs: €2,99

NYC city proof twistable intense lip color:  hier van vind ik vrijwel alle kleurtjes leuk. Ik heb zelf gekozen voor de variant  'Riverside Rose', een my-lips-but-better kleurtje. Dat past toch beter bij mij dan opvallende kleuren. Hij is erg fijn in gebruikt; hij is lekker romig en smeert goed uit. Hij plakt niet op je lippen en blijft best een tijdje zitten. De mooie 'punt-vorm' aan het eind van de stick bleef bij mij helaas niet erg lang zo mooi. Hij is nu meer afgevlakt, wat iets minder prettig aan brengt. Maar al met al vind ik dit een goede koop en ik draag hem dan ook erg vaak.
Prijs: €3,99 - variant: 020 Riverside Rose

Essence Quatro palette: het perfecte palette voor als ik wel zin heb ik oogschaduw, maar aan de andere kant niet te lastig wil doen. De kleuren zijn al voor me uitgezocht, ik hoef geen moeite te doen om een leuke combi te bedenken. Gewoon lekker makkelijk dit palette! Helaas is dit palette niet meer te koop, maar wel andere palettes met hetzelfde idee.
Prijs: uit assortiment - variant: 05 to die for


Welke goedkope beauty producten gebruiken jullie graag?


Liefs,
Kim

2 opmerkingen:

  1. Fijne producten! De camouflage cream heb ik ook en gebruik ik elke dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de chubby sticks van nyc zijn inderdaad erg fijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.