dinsdag 26 maart 2013

Popcakes

Iedereen kent ze inmiddels wel, popcakes. (Of heten ze nu cakepops?!) Ik vind ze er zó leuk uit zien. Stiekem wil ik dan ook heel graag zo'n apparaat hebben. Ik zie het echt al helemaal voor me. Ik zie zoveel leuke creaties hiermee. Dat wil ik ook! Je kan er ook zo veel kanten mee op. Vanille cakejes, met een beetje cacao erdoor heb je chocolade cakejes of je voegt een aroma naar keuze toe. Je kan ze versieren met gesmolten chocolade, met glazuur of met fondant. Hierop kun je weer allerlei leuke versiersels, in allerlei lekkertje smaakjes op doen. Hmmm.. Ja. Ik zie het echt al helemaal voor me. 















































































































Een popcake maker kost ongeveer tussen de €20,- en €30,-. Je kan er eentje kopen bij de 
Xenos of bijvoorbeeld op bol.com. In de gebruiksaanwijzing zit altijd een recept bij gevoegd, maar je kan ook aan de slag gaan met een alles in één pakket van bijvoorbeeld de Xenos of Dr. Oetker. Leuk is om een boekje aan te schaffen waar allerlei recepten, tips en versiertips in staan over popcakes! 


Heb jij dit apparaat al aangeschaft?

Liefs,
Kim


4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ontzettend leuk er uitzien, maar ze vullen helemaal niet :( nee niet mijn ding, ik houd het bij choco muffins!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Popcakes zien er ontzettend leuk uit! Ik wil ze zelf ook nog steeds maken maar al die versiersels en dergelijke daar heb ik het geduld niet voor vrees ik :P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.