donderdag 19 juli 2012

Visiting my friend

 "A friend is one of the nicest things you can have and one of the best things you can be"


Vandaag en gisteren was ik in Amersfoort, de kamer van een vriendin bekijken. Ik blijf thuis wonen en ga elke dag zo'n drie uur heen en weer reizen (saai!) Ik ben met de trein gekomen, wat ik echt cool vond van mezelf want dit was de eerste keer dat ik alleen met de trein ging, inclusief overstappen! Hier wat foto's van mijn grote reis.


We konden de Mac gewoon niet weerstaan! 


Uno penotti, hier had ik nog nooit van gehoord! 


Wat we hebben gedaan? eten.. 
Maar hey, waarom niet?
We zijn de stad in geweest om te shoppen (nieuwe onderbroeken gescoord!)
en daar konden we de Mac natuurlijk niet weerstaan.. 
's Avonds hebben we heerlijk relaxed op haar grote bed gelegen.
ja, met eten.





Vandaag gingen we met de bus naar de Ikea, ik hou van die winkel!
Ik wil echt mijn eigen huis kopen en alle spullen van de Ikea kopen hihi. 
Ik werd echt verliefd op dit bed! Zo mooi, ik zie hem al helemaal in mijn kamer staan.
En dan die schattige knuffels, had ik er maar één meegenomen! 
en die mooie keukens.. die mooie kamers.. die mooie kastjes.. die mooie banken.. etc etc.
Ik ben niet met al deze geweldige spullen naar huis gegaan maar ik ben ook blij met mijn nieuwe dekbedovertrek ;)
en hoe kon het ook anders, ik heb weer veel te veel geld uitgegeven.

De dagen in Amersfoort City gingen erg snel voorbij, to bad. Maar ik heb het erg leuk gehad en ik ben over mijn 'alleen-reis' angst heen! 


Liefs





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! Ik neem gauw een kijkje op jou blog.